Promotie Groene Daken
Schoneveld Hoveniers
Ronald Schoneveld is biologisch hovenier en wil zich meer bezig gaan met het leggen van groene daken.
Hiervoor hebben wij eerst in kaart gebracht op welke manier hij dit het beste kan aanpakken. Vervolgens hebben we een website en promotiemateriaal hiervoor ontwikkeld.
Datum
2020 / 2021
Resultaten
- Positioneringsstrategie
- Website
- Social media visuals
- Fotografie
- Coaching
Resultaten
- Positioneringsstrategie
- Website
- Social media visuals
- Fotografie
- Coaching
Promotie Groene Daken
Schoneveld Hoveniers
Ronald Schoneveld is biologisch hovenier en wil zich meer bezig gaan met het leggen van groene daken.
Hiervoor hebben wij eerst in kaart gebracht op welke manier hij dit het beste kan aanpakken. Vervolgens hebben we een website en promotiemateriaal hiervoor ontwikkeld.
“Hoe kan ik meer opdrachten voor het leggen van groene daken krijgen?”
Oplossing
Allereerst hebben we gekeken naar welk product het allerbeste is om aan te bieden. Daarbij hebben we ook gekeken naar doelgroep, concurrentie en interne waarden. Door alle kanten van het verhaal in beeld te brengen konden we een goede positioneringsstrategie opzetten.
Met deze strategie is de website ontwikkeld. Daarvoor zijn foto’s gemaakt en teksten geschreven. Alles in lijn met elkaar en gericht op punten die belangrijk zijn voor de doelgroep. Ook zijn social media post gemaakt om mensen naar de website toe te brengen. In het gehele traject is Ronald gecoacht om zoveel mogelijk uit deze mogelijkheden te halen en hier zelf ook op een handige manier mee aan de gang te gaan.
“Bedankt voor al het werk, de resultaten zijn erg mooi geworden!”
Ronald Schoneveld