Strategie // Design // Marketing
Campagne groene daken
- Klant: Schoneveld Hovenier
- Website: www.schoneveld-hoveniers.nl
Schoneveld Hovenier Ronald Schoneveld is biologisch hovenier en wil zich meer bezig gaan met het leggen van groene daken. Hiervoor hebben wij eerst in kaart gebracht op welke manier hij dit het beste kan aanpakken. Vervolgens hebben we een converterende website en promotiemateriaal hiervoor ontwikkeld. En met succes, al veel mensen in Stadshagen hebben een mooi groen dak gekregen inclusief subsidie.
“Hoe kun je je duidelijk positioneren en je doelgroep bereiken?”
Allereerst hebben we gekeken naar welk product het allerbeste is om aan te bieden. Daarbij hebben we ook gekeken naar doelgroep, concurrentie en interne waarden.
Door alle kanten van het verhaal in beeld te brengen konden we een goede positioneringsstrategie opzetten.
“Hoe kan ik meer opdrachten voor het leggen van groene daken krijgen?”
Met deze strategie is de website ontwikkeld. Daarvoor zijn foto’s gemaakt en teksten geschreven. Alles in lijn met elkaar en gericht op punten die belangrijk zijn voor de doelgroep.
Ook zijn social media post gemaakt om mensen naar de website toe te brengen. In het gehele traject is Ronald gecoacht om zoveel mogelijk uit deze mogelijkheden te halen en hier zelf ook op een handige manier mee aan de gang te gaan.
“Bedankt voor al het werk, de resultaten zijn erg mooi geworden!”
Ronald Schoneveld | Schoneveld Hovenier
“Hoe trek je online aandacht?”
Een beeld zegt meer dan duizend woorden. Goede foto’s zijn een must. Op die manier laat je gelijk in een beeld zien wie je bent. Daarmee bouw je gelijk al een stukje vertrouwen op met je doelgroep.
De foto’s sluiten helemaal aan bij de huisstijl en strategie. De kleuren matchen en de toon is zowel zakelijk als vriendelijk.
Projecten
Strategie & Design