Strategie
Strategie Yourney
- Klant: Yourney – Herman Geertsma
Yourney richt zich op Christelijke coaching en lezingen. Door middel van een vast plan helpt Herman mensen meer bij zichzelf te komen. Zijn doel is meer emotie los te krijgen en zo vanuit meer bezieling te leven.
“Hoe kun je je duidelijk positioneren en je doelgroep bereiken?”
Van nul iets opbouwen tot een compleet goed gepositioneerde onderneming. Het is belangrijk om eerst een goed verhaal te hebben en daar een passende strategie bij te ontwikkelen.
We hebben meerdere meetings gehad waarin duidelijk werd wat Herman uniek maakt. Door middel van vragen en whiteboard sessies zijn we tot de kern gekomen.
Alle bevindingen zijn overzichtelijk in een merk handboek samengevat. Met visuele richtlijnen die aansluiten bij dit verhaal.
Het resultaat is een duidelijke focus en metafoor om dit verhaal aan op te hangen. Op deze manier kan Herman beter zijn klanten aanspreken.
“Annet werkt zowel vanuit een persoonlijke en betrokken houding als ook met een professionele en scherpe blik. Voor mij heeft Annet een ‘brand identity book’ ontwikkeld, waardoor ik nu scherp en helder heb hoe ik mij als professional wil profileren en welke stappen ik daarvoor heb te zetten. De samenwerking was zowel prettig als productief!”
Herman Geerstma | Coach Yourney
Projecten
Strategie & Design